Hotel oddaje do dyspozycji Gości przestronną salę o powierzchni 750m2, którą dzięki systemowi dźwiękoszczelnych ścian modułowych można podzielić na 4 mniejsze przestrzenie dostosowane do różnego rodzaju szkoleń i konferencji. Można zorganizować tu spotkanie biznesowe dla prawie 800 osób. Dodatkowo, tuż przed salą, znajduje się przestronne foyer o powierzchni ponad 500m2, które może być wykorzystywane jako przestrzeń wystawiennicza lub miejsce przerwy kawowej. 

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

GALERIA ZDJĘĆ

pattern hotelcrystalmountain
SALA BUKOVA

Modułowy system ścian umożliwia zarówno organizację konferencji na kilkadziesiąc, jak i kilkaset osób. 

pattern hotelcrystalmountain

Kubalonka to uniwersalna sala o powierzchni 54m2 przeznaczona do zorganizowania mniejszych, kameralnych konferencji, szkoleń lub spotkań. W ułożeniu teatralnym zmieści się w niej 65 osób. Doskonale nada się jako sala do pracy w zamkniętym gronie podczas szkoleń czy paneli.

W ofercie hotelu znajdują się dwie identyczne sale - Kubalonka 1 oraz Kubalonka 2 - wyposażone klimatyzację i sprzęt najwyższej jakości. 

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

GALERIA ZDJĘĆ

pattern hotelcrystalmountain
SALA KUBALONKA

To idealna sala na organizację kameralnego spotkania czy szkolenia. 

Te dwie sale, każda o powierzchni 27m2, znajdują się na poziomie 8. Przeznaczone są głównie na kameralne spotkania, warsztaty lub posiedzenia zarządu dla maksymalnie 12 osób.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

GALERIA ZDJĘĆ

pattern hotelcrystalmountain
SALA KAMIENNY

Idealna sala na posiedzenie zarządu lub szkolenie.

Vip Room to kameralna sala konferencyjna o powierzchni 34 m2. Jest ona optymalnym rozwiązaniem dla osób poszukujących niewielkiej przestrzeni dla grupy od kilku do kilkunastu osób. Sprawdzi się podczas organizacji spotkań biznesowych w mniejszym gronie czy jako przestrzeń do szkoleń.

ZOBACZ SZCZEGÓŁY

GALERIA ZDJĘĆ

pattern hotelcrystalmountain
VIP ROOM

Kameralna przestrzeń, idealna do spotkań w mniejszym gronie.

GALERIA ZDJĘĆ

pattern hotelcrystalmountain
BANKIETY

Zobacz galerię zdjęć z realizacji bankietów.