Co wyróżnia Hotel Crystal Mountain

Wyjątkowe miejsce, z panoramicznym widokiem i perspektywą na udane spotkanie biznesowe.

Przestrzeń konferencyjna, zapewniająca znakomite warunki do odbycia szkolenia połączonego z wieczorną integracją.

Dedykowany, doświadczony opiekun grupy, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych.

Możliwość zorganizowania bankietu na 1000 osób, jako zwieńczenie dobrze zorganizowanej konferencji.

Komfortowe pokoje z miejscem do pracy zapewniające cieszę i spokój niezbędny do koncentracji przed spotkaniem biznesowym.

Wyśmienite dania kuchni międzynarodowej i regionalnej, starannie przygotowane przez Szefa Kuchni.

Strefa rekreacyjna zapewniająca odprężenie i relaks po dniu pełnym ważnych i decydujących spotkań biznesowych.

Dedykowany opiekun

Elementem udanego pobytu jest jakość świadczonych usług. Dlatego Crystal Mountain oferuje usługi najwyższej jakości, a taką jest niewątpliwie dedykowany opiekun, który dobierze ofertę dopasowaną do Państwa indywidualnych potrzeb. Zadba on o najmniejszy szczegół, tak aby Państwa pobyt w Hotelu Crystal Mountain przebiegł bez najmniejszych zakłóceń.

Nie musicie się Państwo martwić o wybór menu, opracowanie planu pobytu, wybór atrakcji dopasowanych do charakteru spotkania, czy zorganizowanie usług dodatkowych. Wasz indywidualny opiekun wybierze najbardziej optymalne rozwiązania, a na wszelkie zmiany będzie reagował elastycznie. 

Przestrzeń konferencyjna

Nowoczesne i rozbudowane Centrum Konferencyjne znajdujące się w Hotelu Crystal Mountain poszerza zaplecze biznesowe Wisły i województwa śląskiego.

Dzięki łącznej powierzchni 1400 m2, mogą Państwo zorganizować spotkanie biznesowe dla prawie 1000 osób. Hotel oddaje do Państwa dyspozycji przestronną salę, którą dzięki systemowi dźwiękoszczelnych ścian modułowych można podzielić na kilka mniejszych przestrzeni dostosowanych do różnego rodzaju szkoleń i konferencji, a także ponad 500 m2 foyer. Na kameralne spotkania biznesowe Hotel oferuje Meeting Room dla 10 osób. Każda z sal posiada niezależne wyposażenie audiowizualne i multimedialne oraz klimatyzację.

Przestrzeń bankietowa

Częścią budowania biznesowych relacji są uroczyste kolacje czy lunche. Spotkania w eleganckiej restauracji służą utrzymaniu kontaktów lub mogą być kolejnym etapem negocjacji ważnego kontraktu. Dlatego Crystal Mountain oddaje do Państwa dyspozycji dwie restauracje, salę bankietową oraz klub i Lobby Bar. Na 2300 m2 przestrzeni bankietowej, mogą Państwo zorganizować spotkania zarówno w kameralnym jak i szerszym gronie. Spotkanie pracowników po długim dniu szkolenia, na mniej formalnym gruncie, z pewnością zaowocuje doskonałą atmosferą w zespole. Bankiet po konferencji to inwestycja w jedność zespołu i większe zaangażowanie pracowników w przyszłości.

 

Komfortowe pokoje

Niezwykle ważną kwestią związaną z organizacją konferencji jest zapewnienie uczestnikom noclegu, zwłaszcza gdy kongres czy szkolenie trwa kilka dni. Hotel oferuje Państwu 491 pokoi w różnych kategoriach, dzięki czemu, przy maksymalnym wykorzystaniu miejsc, może przyjąć nawet 1500 osób. Każdy z pokoi daje możliwość konfiguracji łóżka w opcji Double lub Twin, a na wyposażeniu pokoi znajduje się dodatkowo rozkładana sofa. Dzięki temu pokoje mogą być wykorzystane jako 1, 2, 3 lub 4 osobowe. Państwa dedykowany opiekun dołoży wszelkich starań, aby dobrać odpowiednią strukturę pokoju, w zależności od Państwa potrzeb.

Gastronomia

Pyszna kolacja w doborowym towarzystwie to niewątpliwie wisienka na torcie udanego spotkania. Po całym dniu konferencji czy szkoleń, Szef Kuchni Hotelu Crystal Mountain ugości Państwa serwując dania kuchni międzynarodowej czy regionalnej. Począwszy od klasycznego menu, przez dania z restauracji a' la carte do biesiady przy ognisku. Dużą wagę przywiązuje również do potraw wegetariańskich, dlatego w menu znajdą Państwo dania skrojone specjalnie dla Gości nie jedzących mięsa oraz alergików. A dla tych z Państwa, którzy zechcą pozostać w pokoju, hotel oferuje usługę Room Service.

 

Atrakcje w hotelu

Wieczór po konferencji powinien być wydarzeniem, które jej uczestnicy będą miło wspominać. Dlatego po długim dniu wytężonej pracy mogą się Państwo zrelaksować w strefie basenowej, kompleksie saun czy salonie kosmetycznym Dr Ireny Eris Beauty Parnter. Miłośnikom sportu Hotel oferuje basen pływacki oraz siłownię. Ponadto Crystal Mountain oferuje usługi sezonowe, takie jak skibus, wypożyczalnię nart i rowerów oraz bilety wstępu do lokalnych atrakcji.

 

Czas wolny poza hotelem

Crystal Mountain oferuje Państwu wiele możliwości spędzenia czasu wolnego z wykorzystaniem lokalnych atrakcji dostosowanych do zainteresowań uczestników. Będą Państwo mogli zbudować relacje z partnerami biznesowymi czy współpracownikami podczas przejażdżki samochodem rajdowym, wyprawy samochodem terenowym czy quadem. Czas wolny spędzony w parku linowym, na paintballu czy podczas zimowego kuligu, będzie świetną zabawą i z pewnością scali zespół, co niewątpliwie przełoży się na efektywność pracy.

Kontakt

konferencje@crystal-mountain.pl
T +48 33 44 34 824